tick tack!

Nu är det bara timmar kvar av höstlovet. Hjärtat dunkar, sista veckan som jag jobbar 50% - efter Köpenhamn så smäller det - 75%. Åh, nu blir jag pirrig och jag är fokuserad på att jag ska fixa det.

Höstlovet har varit grymt kul! Har varit fyllt med övernattningen av kompisar här och sen några dagar hos svärmor o svärfar i Örsundsbro. Vi var ju givetvis i Uppsala och då kolla vi in domkyrkan och det museet som fanns där. Skitkul och jätteintressant! Lite shopping efter och sen var vi nöjda. Och det är ju så kul att åka alla 4a.

Var förbi en snabbis hos Emil på hemvägen. Längtar så tills dom kommer hem. Sen är det väl dax i slutet av månaden för oss att åka till örebro och hjälpa dom att flytta. Men innan dess så ska dom väl komma hem hoppas jag. Jag ser fram emot en liten Örebro tripp annars. Nåt att längta efter!

Igår kväll bjöd Mims på en fantastiskt god middag när vi kom hem! Och efterrätten sen... såg jättegod ut. Åt ingen som vanligt... Men den såg god ut ialla fall. Dom sov kvar och vi hade så trevligt ! Jag saknar dom, blev ju liksom lite van att ha dom båda här hemma när dom bodde här i drygt ett år. Borde planera in en spelkväll snart. Det vore nåt.

Längtar annars redan till nästa helg då mannen bjudit mej på kärlekssemester tu man hand i Köpenhamn. MMmmmm! <3

Så i morron ska jag till Therese. Fixa håret inför resan. Blonda slingor och klippning!! Det ska bli så skoj att träffas och sen blir jag väl grymt snygg i håret hoppas jag. Det har ju alltid blivit bra så jag är inte så himla nervös - bara sugen! Måste ju vara hot till resan för tusan!

Under kommande vecka ska jag dessutom hinna
  • ta itu med bauta tvätten
  • jobba
  • packa
  • dansa
  • body pumpa
  • raka benen och övriga detaljer
Fy faen! Känns som jag får ligga i lite... PUH!

Men jag tror att dagarna kommer flyga fram för jag LÄNGTAR som en galning efter att få ha mannen helt för mej själv på ett nyrenoverat Scantic hotell mitt i centrum av Köpenhamn. Och jag vet inte ens om jag vill se Köpenhamn... vi kanske boar in oss vid lunch på fredag och kryper ut vid lunch på söndag. Dom har väl roomservice...

Kyss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0