Tiden är ur led...

--- eller min hjärna är ur led!

Haha! Idag har jag jobbat. Ja fast det är fredag och jag har jobbat två dagar redan, men nu är det igång.Ökad arbetstid och det gick bra som tusan idag. Riktigt laddad och på eftermiddagen jobbade jag på.
Kollegorna droppade av en efter precis som vanligt en fredag.

Men jag skulle jobba till fyra så jag slet på och ropade hejdå till dom andra när dom stack hem. Och sen blev jag klar med det jag hade och göra så jag slängde en blick på klockan och konstaterade att hon var 15.45. Jag packade ihop, hade knappt nån matrast alls idag så den kvarten hade jag jobbat in med råge.

Huset var i det närmsta tömd på folk när jag tappert marcherade ut nöjd som attan.
Tyckte det var ett härligt väder då jag gick till bilen , 0 grader men ljust i allafall. Det är gött när det är ljust när man åker hem. Det har det inte varit på ett tag.

Nä tacka tusan för det var ljust ute, klockan på jobbet hade visat fel så när jag tjoa att Clara skulle ta in hästarna för kl borde vara halv 5 ungefär ropar hon tillbaks:

VARFÖR DÅ??! kLOCKAN ÄR JU BARA TRE!!!!

VAAAA???!!! VADDÅ? HUR???

Jag antar att klockan på kontoret gick åt helvete fel nån dryg timme eller så. Eller stod den still kanske? Inte vet jag... fel blev det men va tusan. Jobbet var klart, jag var nöjd! Haha!

Jag blev så jävla paff bara. Jag trodde på fullt allvar att klockan var drygt 16,00.

Så eftermiddagen här hemma blev härligt lång och skön med brasa och tända ljus och mannen som kom hem med sushi. nam nam!

Ikväll blir det mys med Svensson :)  Tjo och lite rött!  Gött!

Kyss!        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0