Tummen har lossnat ur räva! Gud så gött!

Tänk nu har vi äntligen fått tummen ur räva och städat rent lite här och där i trädgården och stallplanen. Men varför är det så himla svårt att komma till skott när det bara tog mej och mannen drygt två och en halv timme att fixa till det som jag haft ont i magen för i två och en halv MÅNAD!!

Dessutom fixade mannen lampan i taket i tvättstugan och el är dragen till skotorken. Men det är ju nästan för bra för att vara sant??!?? Fan sicken dag!!

Nu laddar jag för lördagskväll med Mannen,sönerna, dottern och Svenssons:) Vi ska äta möjlig ost, gamla päron och fettfria kex. Ja, ja det blir nog mums och dessutom tänker jag mest dricka vin. Är rädd att jag blir gasig i magen av alla mögliga ostar och nu när tummen är ur, då kan det ju gå precis hur som helst! Shit i dubbel bemärkelse alltså!

Kyss!      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0