åh, vad jag blir trött ibland

Både fysiskt och psykiskt. Kan jag ha brist på något?
Har tagit lite prover på VÅC igår. Får se vad dom säjer...

Igår hade vi försenad födelsedagsfest för mej. Emil och Charlotte kom hem. Så kul!! Och Mims och Erik var här med. Alla samlade :D Åt och sjöng singstar efter att inspirerats av Idol,  haha! Emil o Hugo sjöng för kung och fosterland. Jag och Charlotte sjöng litegranna.
Mims och Erik var trötta så dom åkte hem efter Idol.

Idag kommer svärmor och svärfar med ett stort skåp som vi skulle få. Oh dear!! Var ska vi ha detta? Ett mycket vackert skåp men vart ryms det. Mannen tycker vi ska skrota ena garderoben och ställa det där. Ideen är inte dum men var ska kläderna vara då? Och på tal om det så köpte jag nya jeans igår. Blanka svarta, najsiga!

Ja den som lever får se!

Kyss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0