Crazy!! Bitchvarning!

Jag är nog helt knäpp ibland! Idag har jag och mannen + Hugo städat precis hela dagen utom den stunden som vi var och handlade.

Hugo ska nämligen ha killkväll med övernattning. 5 grabbar, 1 x-box , 1 playstation, chips, cola, godis, korv och pommes. Varför städa INNAN när det kommer se ännu jävligare ut EFTER? Jubelidiot!

Jag har nästan kört livet ur mannen och sonen för att vi skulle hinna klart. Jag kan verkligen gå igång, RIKTIGT MYCKET!! Riktigt Bitchjävlig!! Stackars, stackars dom!!

Men Clara kommer också hem snart nu med sina kompisar. Dom ska ha Despret Housewifes - kväll...
Mys med övernattning!

Jag och mannen då? Ska vi kunna ha lite mys eller ska vi fly fältet?? Eller är han så jäkla trött på mej som jag har skällt, gnällt, hotat och bönat idag att han helst vill ha mys utan mej... Då får jag skylla mej själv!

Kyss!   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0