gott,gott,gott

Idag har jag jobbat. Lektioner på förmiddagen och enskild handledning på eftermiddagen. En rätt ok dag trots allt. Jag har tom hunnit boka salar för mina omvårdnadslektioner som startar vecka 46.

Att boka salar i Timeedit är som mission impossible. Att vi ska slösa tid på sånt administrativt tjafs när det kunde lösas smidigare. Suck!!

Men när jag kom hem, då satt min hjälte där i soffan och hade köpt sushi åt mej.... Sockersöt!! Utan jag bett honom.
Åh vad jag blev glad, och vad min mage blev glad! Den hade bara fått lite yougart i morse och en klick keso och en tomat till lunch, ett päron till eftermiddagsmål, med andra ord inte möe mat idag precis.

Det är härligt att ha nån som vet vad jag behöver, outtalade behov som tillfredsställs... Det är kärlek det!

Sorry alla tjejer därute! Bästa mannen i världen är upptagen!! HAN ÄR MIN!!!

Nu är jag mätt och glad. Det behövs för här hemma är det lite ilska i luften. Det finns en viss irritation som far runt om man säjer så. Ja ni tonårsföräldrar vet väl hur det är. Det är rynkade pannor, suckar och pust över det mesta. Jag vet inte vad som står på - och antar att jag bara intar skyddsställning tills det lugnar sej. Det brukar gå över, tack och lov. Det är sällan så här hemma så dom dagar som det inträffar så blir jag lika förvånad.

Jag hukar mej och skickar en Kyss! Min magiska man <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0