Finn(e) ett fel

Hemma igen! Sitter nyduschad och ren i pygamas, jag ska ta på mej sen...

Vaknade redan 06.45 för att vi skulle på Ponnytävling i Jönköping. Clara och fina Copper. Förstaklassen gick bra, ett ner efter missförstånd. Andra klassen var bensinen slut. Sånt som händer men vi kommer tillbaks, det är lugnt, tom för mej.

Nu sitter jag här och väntar på middagen som mannen lagar. Brasan brinner och jag är rätt slö faktiskt. Borde leta reda på en facemask, men orkar inte lyfta ändan ur soffan. Inte än...

Jag har nänligen upptäckt att jag har fått en finne på kinden! Vad?!? Hur i helv@te kan jag få en nu. När det är party i kväll och dessutom är jag ju INTE 14 år eller?! Blir så trött.

Har nog aldrig varit så noga med min hy som jag vait det sista året. Tänkte jag skulle undvika att få rynkor :) Så får jag FINNAR! eller finne. Det är bara en tack och lov. En liten, pytteliten, syns knappt, men känns...

Kanske inget att hetsa upp mig för. Nu ska jag föna håret så jag kan locka det sen. Då blir det snyggt! Sen får vi se om det bli jeans och blus eller klänning i kväll... Hittade inte nåt snyggt igår. Kolla runt lite men var mest trött efter tryckt i mej sushi till lunch.

Nu ska jag snart få middag av mannen, doftar gott!!

Idag blir det potatisgratäng, kyckling, bluecheese sås, gele. MUMS! Halleluja!

Kyss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0