Fuck you right back!

Vacknade av att tårarna rann ner i örat på mej!

Usch för att starta dagen så. Jag verkligen avskyr mardrömmar! Jag drömde en blandning av verklighet toppad med att det var uppskruvat gånger hundra. Verkligheten är ju inte så illa...

Men lite sanning finns det också, som att sätta igång och göra det där som aldrig blir riktigt färdigt utan som ligger som en klump i magen. Oformbar, slemmig, obehaglig och tung. Fast jag hoppas du inte har en aaaning om vad jag snackar om.

Nu går tvätt- och diskmaskinen för fullt! Det är ju bra! Telefonsamtal som ska klaras av ska ringas. 
Skövde hägrar därefter med skomakarbesök och shopping av nåt snyggt tills i morgon. Behöver springa förbi apoteket med - maskmedel till hästar och katter ska inhandlas.

Ska ringa till Pia med så jag får lite sällskap! Det blir trevligt!

Mitt tårblöta öra börjar torka och gör sej inte lika påminnt längra. Skönt! Nu kör jag igen! Full rulle!

Kyss!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0