gnäll som fan

jag mår illa, inte alls bra.

Igår hade jag mitt kalas och fick världens skönaste fleese av mamma o Willis. Den kommer jag bo i! Mys och jag fryser har ont överallt. Fick massor annat fint också! :D

Hur som helst började jag känna mej dålig i går em men trodde det var vinet till maten, men nu tror jag kombinationen stress inför kalas, fet sås, vitt vin och lite halvkrassel var det som fick mej under filten igårkväll.

Nu ställde vi in dansen i kväll och det vill mycket till om det ska ske, då mår jag kass faktiskt. Mannen är och köper ostkrokar och mjölk, och cola. MMMMmmmm!

Orkar inte ens hämta min bil hos Pia, just nu är allt jobbigt! ont i handflatan tom...

Ps. änglarna har anlänt efter en toppenhelg hos bror och svägerkan i Örebro Ds.

Kyss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0