Ja jösses

skåpet kom och det var inte alls så gigantiskt som jag trodde det var, hemskt fint faktiskt och vi ska säkert hitta den perfekta platsen för det.

Kanske ska jag övertala mannen om att vi ska prova att ha det på övervåningen... Hahaha! Men jag får bedyra honom om att med hans starka armar kommer det att vara lätt som en plätt att baxa upp det, och jag tar bort lådorna, då kommer det nog gå att rubba på två starka män. Frågan är bara viken den andra hunken är? Hmmm? Kommer inte på nån stark stackare som jag kan fråga. Ja det får ge sej, vet ju inte ens om det ska upp än...

Just nu så ligger jag här skriver och samtidigt kollar tvn med fotbollsmatchen mellan Sweden - Danmark med ena ögat. Tycker ju att Zlatan är grym det klart men... tom jag fattar att det inte går att passa bakåt när målet är frammåt.
Nu är jag ute på hal is, ja vet, jag har aldrig spelat fotboll mer än i skolan och, hrmm, det var bra länge sen. Jag fatta aldrig vad det gick ut på då heller men nu när sönerna har spelat har jag ju sett ett och annat. Och just nu tycker jag att det är riktig skitfotboll på tv! Fast Zlatan är grym...när han ler... ;) och egentligen ger jag ju blanka fan i matchen så länge han ler... eller nä, jag vill att vi ska vinna: Hejja Sverige!!!!!!

Kyss!   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0