Om allt och inget

Ja, hur ska ni göra?? Ska ni vaccinera er? Nu ska det vara svininfluensa i Tibro... Vet ju inte säkert om det stämmer men man blir ju lite fundersam.

Kanske inte för min egen del men lilla mamsen med nedsatt lungkapacitet. Som vanligt har hon inte haft tiiid att ringa Vårdcentralen..

Men lilla mamma, vad kan vara viktigare än att se till att du blir vaccinerad? Nu blir jag orolig! Tur att du är i säkerhet på Kanarieöarna just nu :)

Dagen har gått i 200 km idag, fast ändå har jag inte fått till det alls på jobbet. Mycket energi på lite saker. Energitjuv!! Önskar jag kunde få slippa, men varför skulle jag?? Nädå, ingen risk att jag kommer undan inte.

Och mitt i allt så käka jag lök till lunch och fy fasen. Magen blev minst sagt uppblåst och jag hade lust att lägga värsta fisen, men jag är ju uppfostrad (av mamma) så det var ju bara att glömma. Vågade inte ens smygfisa så illa var det. Huvva!!

Efter dansen ikväll har jag fått ordning på det mesta. Huvudet känns klarare och inte så tungt, magen har lugnat sej (tack och lov)  och jag känner mej vid ganska gott mod. Dans botar både det ena och det andra. :D

I helgen blir det hästtävlingar, party, bowlingsmatch. Med andra ord kommer helgen bara försvinna fort som attan!
Är inte speciellt förvånad då jag tycker helgerna liknar varandra ganska mycket. Men jag klagar inte - jag NJUTER!!

Imorgon ska jag fixa lite inför helgen dvs. åka till stan för att se om jag hittar nåt snyggt till lördagskvällens fest. Kanske ska återvända till Vero Moda, haha. Kan ju alltid se om den lilla korta kjolen finns kvar... Nä jag ska leta vidare faktiskt, vi får se vad det blir. Rapporterar vid ett senare tillfälle.

Och sen när jag är i stan ska jag  hämta mina stövlar som jag lämnade in på klackning. ÅH, bara längtar!! Dom är såå skitsnygga och jag kommer ha så jäkla kul i dom på lördag kväll så kul att på måndag kommer jag få gå till skomakarn igen och säja -Snälla kalcka om dom igen :) Shit happens!  Tjo!

Vi syns!

Kyss!                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0