still on the same spot

varför i hela fridens namn ska det vara så jäkla svårt att bli av med det sista lilla när det i det hela stora gått som en dans???  Grrrrr!!!

Igår var det jobb. Jobb utan mina förberedelser, dom vackert stod kvar hemma på verandan. Hmmm! Glömde dom när jag plockade päron på morgonen. Men lektionerna gick som en dans och jobbet tuffar på. Jag kommer klara en dag till på jobbet galant. Idag ska jag rätta prov och fundera över hur jag ska bemöta fuskare! Tyvärr har jag upptäckt en sån. Aj, vad tråkigt.

Hellre en sämre prestation än en falsk bra för den smakar jävligt beskt, glöm inte det kära studenter!

Sen var vi på trevligt kalasande igår med då svärsonen fyllde 24 år! Trevligt och mysigt med hembakat och levande ljus och alltid roliga folk där.

Imorron blir det tangodans igen! Yahoo! Det ser jag fram emot fast det blir svårare och svårare ju fler turer vi lär oss... Måste öva med mannen!

Kyss!           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0