Svar på frågor...


[ SENASTE ]

1. Kompis(ar) du träffade: Pia i onsdags när vi gjorde stan :D
2. Personen du pratade med: Min man
3. Du fick SMS av: Clara
4. Du kramade: Mannen

[ IDAG ]
5. Kläder: jeans, t-shirt, hoodtröja
6. Bättre än igår: jag är LEDIG! och Emil och Charlotte, Mimmie och Erik kommer hem och det ska bli så kul. Fredagsmys!!

[ IMORGON ]
7. Är det: Förhoppningsvis fint väder. Svärföräldrarna kommer, och Emil och Charlotte är hemma!
8. Planer: Ha bästa lördagen på länge!
9. Något tråkigt som händer imorgon: det hoppas jag verkligen INTE! Inga tråkigheter bara roligt!

[ FAVORIT ]
10. Nummer: sex de klart! eller kanske sju....
11. Färg: Rött
12. Årstid: kanske kommer uppskatta sommaren i framtiden :) Lite lättare nu
13. Saknar du någon? Max, forever!
14. Humör för tillfället? SUPER!

[ FRÅGOR & SVAR ]
15. Det första du gjorde: Vaknade och insåg att jag kunde krypa intill mannen en stund till innan jag måste gå upp. Lovely!
16. Vad åt du sist? liten hård macka igår kväll
17. Vad irriterar du dig på? att det är så jävla krångligt att boka salar på jobbet. Ska vi ha lektioner i korridorerna kanske!!?
18. Tror du på distansförållanden? Vilken fråga? Nä - aldrig!
19. Vem tänker du på just nu? Emil
20. Tror du att personen tänker på dig med? Det gör han ibland :)
21. Vart reste du sist? Åland
22. Vad gjorde du igår kväll? Dansa Tango
23. Liknar du din mamma eller pappa? Förr var det pappa, nu vet jag inte. Liknar ingen eller båda. Kanske mamma?
24. Ler du ofta? Oftare nu än innan
25. Välj en (kärlek, skönhet, kreativitet)? KÄRLEK - de klart!
26. Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna? Alltid
27. I vems säng sov du i igår natt? Öh, vår
28. Vilken färg har din tröja? Ljusrosa, är det pinsamt? Kändes nästan så...

[ SORG ]
29. Har du någonsin gråtit tills tårarna tagit slut? Japp
30. Har du någonsin gråtit dig till sömns? alltför ofta
31. Gråter du när du skadar dig? ibland

[ LYCKA ]
32. Är du en glad person? både ock, jag är ju Våg för jösse namn
33. Vad gör dig glad? Mannen, Barnen, djuren, vänner och massor annat :)
34. Önskar du att du var lyckligare? ???
35. Är lycka överskattat? nej.
36. Kan musik göra dig glad? Dileeeva!!!!

[ KÄRLEK ]
37. Har någon annan än din familj sagt ”Jag älskar dig”? De klart!
38. Har du någonsin sagt ’’Jag älskar dig’’ och menat det? JA!
39. Har du en flick/pojkvän? Äkta make tom!
40. Är du nöjd med det? JA!
41. Är du kär? Kopiöst, galet, Ja till 100 procent <3

[ HAT ]
41. Vem hatar du verkligen? ? ingen
42. Har du någonsin gjort en hat-lista? nej!
43. Är du en mobbare? Nej de klart inte!
44. Har du varit så arg på någon så du börjat gråta? O ja har inte alla det?
45. Har du blivit sviken någon gång? Tyvärr, flera gånger

Jaha där var det klart! Håll till godo!
Kyss!

Kommentarer
Postat av: AnnaKarin

Hej du före detta granne

Råkade av en slump komma in på din blogg. Du skriver ju helt otroligt bra. Blir alltid på bra humör när jag läst och kommer på mig själv med att le när jag läser. Då kom jag på att jag även skulle säga/skriva detta till dig, annars får du ju aldrig reda på det:) sköt om dig o fortsätt skriv!kram AnnaKarin

2009-10-09 @ 15:19:01
Postat av: helene

Hej fd grannen! :)



Kul att du är här och läser. Ännu roligare att du gillar det. Bloggar du med? adress?? Skulle vara kul att läsa.



Då hoppas jag du återkommer med lite kommentarer då och då, det är jättekul att veta vem som är här och läser. Ha en bra dag!



Syns! Kram Helene

2009-10-10 @ 14:15:31
URL: http://barbamamsens.blogg.se/
Postat av: AK

Nope, ja bloggar inte. Det är Michan som dragit in mig i bloggträsket, finns ju massa kul!

räkna med kommentarer.

ha de gott

kramiz

2009-10-11 @ 09:15:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0