Utlånad!

Mims fick låna min lilla kompis igår - dvs min dator. Jag fick ju en liten smidig laptop av familjen i julklapp och jag älskar den!

Smidig att ha i knät och väger inget så en perfekt "bära med sig" dator. Och jag som ska förbereda mina lektioner för i morgon... Då märker man vanemänniskan i mej. Men jag ska klara det med papaper och penna med - det gick ju utmärkt innan. Men saknar den när jag ska blogga. Har mannens dator nu och den är helt ok!


Jaha, vad har jag gjort i dag då...

I eftermiddags drabbades jag av en släng med akut trötthet. Ja det är väl helt ok, så jag la mej en stund för att läsa. Hur gick det tror du?!?

Jo jag vaknade 3½ timma senare!!!

Hugo hade kommit hem fr skolan - jag vakna inte.
Clara kom hem från skolan - jag sov som en stock!
Peter kom hem - ingen reaktion...

Mimmie ringde och då vakna jag för mobilen låg vid kudden. Tack och lov! Annars hade jag nog sovit fortfarande...

Emil ringde på fm förrästen. Han var på väg till Stockholm på någon advokatmässa, det lät spännande. Men det var inte därför han ringde utan för att tala om att han och C-L har fått en ny lägenhet. Så skoj.
Denna ligger nere i stan - Örebro- centralt och bra. Vi bestämde att vi skulle åka upp i november och hjälpa dom flytta sina grejer. Samtidigt ska vi sova kvar och gå ut och ha lite skoj på kvällen. Dom ska ha bra krogar i Örebro säjs det. Det ska bli så kul!

Nu har jag mockat boxarna i stallet och plockat in Claras kuse. Nu får det bli lite job och tv kombinerat innan jag ska sova igen. Om jag kan... Jag känner mej rätt utvilad :)

 

Kyss!              


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0