Full rulle!

Idag har jag tinat upp något så när sen cupen i fotboll igår kväll/natt...

Hugo o Erik är på bowlingläger i Lidköping så jag skjutsa dit dom till 09.30. sovmorgon - vad är DET?

Clara, Mimmie och Peter tog Copper med sig till Vartofta i morse. Tävling!!

Och Clara och Copper VANN första klassen, ja vad ska jag säga - OTROLIGT vad det går bra nu! Såååå jäkla kul! Hon vann biljetter till mässan på Skandinavium - 2 st och ska bjuda med sig Mimmie det klart. Syskonkärlek! <3

I eftermiddag så blir det Harrys med efterkalas här. Det ska bli kul! Vi har alltid kul med Svenssons :)

Ikväll blir det jag som skjutsar Mims och comp till stan, dom ska på fest! Sen ska jag ta en drink! Det kan jag vara värd då, eller?

Kyss!   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0