Kärleksastrologi, bull shit!

Kärlekshoroskop:


more..
Kärleks num.
Tipsa en vän

Övrigt
Numerologisk kärlekanalys
Karaktärsanalys för Helene
oktober 1
1 + 0 = 1 1 = 1
1967
1 + 9 + 6 + 7 = 23 = 2 + 3 = 5
Slutresultat
1 + 1 + 5 = 7
Karaktärstal Sju:
Personer med karaktärstal sju är mycket aktiva och föränderliga personer och detta återspeglas också i kärlekslivet. Många kärleksaffärer är inte alls ovanligt och ofta gifter de sig mer än en gång i livet.
Karaktärsanalys för Peter
januari 4
1 = 1 4 = 4
1962
1 + 9 + 6 + 2 = 18 = 1 + 8 = 9
Slutresultat
1 + 4 + 9 = 14 = 1 + 4 = 5
Karaktärstal Fem:
Personer med karaktärstalet fem har ofta många romanser bakom sig som inte lett till till något mer. Femmor gifter sig dock i regel bara än gång.
Kompatibilitetsanalys för Helene och Peter
På pappret verkar det här vara en bra kombination. Femmans stabilitet och sjuans variation borde fungera bra tillsammans, men tyvärr är så inte fallet. Sjuan kan verka flirtig och har lätt för att komma i kontakt med andra personer. Detta är verkligen inte något som passar femman. Femman har ofta en sida som är mycket svartsjuk och denna är inte lätt att bli av med. Detta kan leda till många gräl och det som annars kunde vara en bra kombination förmörkas. Om detta skall fungera måste sjuan försöka att undvika situationer där svartsjuka kan uppstå, och femmor måste bearbeta dessa sidor hos sig själva.

Samstämmighet: 30%
Tryck här för att prova igen!
Läs också...
Kinesiskt-
horoskop


 

 

VAAA!!!????


Ska jag vara ombytlig!?!

Jag som inte bytt på 23 1/2 år! What!!??!!  Aktiv, ja okej det är jag väl, men gifta mej igen.... Hmmm, då blir det med samme man för bättre finns inte!

Och Peter då, han låter som om han är perfekt! Prrrfff!  Fast det är han ju!

Och vadå! Tryck här för att prova igen, ska jag byta namn då eller för det känns jobbigt  att behöva gå igenom en ny förlossning. Tror inte lilla mamma kan klämma ut mej igen, speciellt inte i denna storleken.

Jag får nog lägga ner astrologin och gå på magkänslan. Jag stannar i mitt äktenskap så det så!

Kyss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0