kul!

Gårdagen startade med 30 min med vågtången. Ha, vilken hårlyftare! Jag bara ÄLSKAR den och håret blir helt makalöst vackert.

Sen for vi till Öronmott. på KSS. Hugo skulle visa upp sina öron, resultatet blev väl inte 100 procent men jag tycker han blev vacker och han är nöjd. Det är väl det som räknas eller??
Det var sååå kul att träffa Pia igen. Hon var sej lik - lite rundare bara. Och jag var helt klart smalare. Sen kom Annika och Rosita. Härliga människor som jag fortfarande har i ett speciellt rum i hjärtat. Hela den tiden, arbetet, finns i en speciell plats i mitt hjärta. Var det där och då som allt gick galet eller hade det gjort det ändå?? Hur som helst- jag gick vidare dom står kvar, so what!
Vill nog aldrig stagniera så, eller?, är det det jag gör nu? Jag har aldrig varit 8 år på samma ställe förut, Lärcenter. Är det det ultimata? Men orkar inte, vågar inte, vill inte, ska inte byta bort detta jag har nu. Är det att stå still, eller att vara smart? Drygt 40 år och vågar inte dra vidare. Fegt kanske, eller varför byta bort nåt bra? Och vem vill jobba med en trasig maskin?

Nopp!

Sen handlade vi lite snabbt till Hugos KM kval. Han skulle springa 1000 meter, och han var laddad. Måste nu bara se till att han har energi att springa. Han kom 3á!!!! Fantastiskt! Jag är stolt som en tupp!

Jag åkte till jobbet och fixa det jag skulle. Sen fika hos Majjan. Longtime - no see. Det var kul! Käka plommon och bet sönder en stor tand i kinden - mindre skoj. Vill INTE lägga 1000tals kronor på ny tand nu. Buuuh!

Hem snabbt och hämta baddräkten och sen till M som ringt och ville simma ikväll. Jaaa! Äntligen! Vi skulle cykla till badet men hennes nya cykel läckte luft så hon skjutsa mej på Eś cykel. Oh, aj vad det var obekvämt men hej vad vi skrattade! Det var Kul!
Simmade, bastade och blev hungriga. Köpte kinamat och moffa på och kolla in Idol. Hmmm, ett sådär program va? Är lite trött på det nu. Strö titta lite till och kolla in vilka stövlar som M lagt undan inför i morgons shoeshopping :)

Tänk att hon hade lagt undan två par, och de var detsamma som jag lagt undan och de som var mina favvosar!?! Det fanns säkert 50 andra par juh! Lika smak med andra ord! Är hon präglad av mej eller har jag god smak? Jag tycker andra mammor jämt säjer att dom blir sågade av sina unga döttrar när det gäller klädval/skoval. Det händer sällan hos oss.
Jag hoppas att det tyder på min goda smak!

Idag skiner solen, jag är lite mosig. Inte på topp men vad tusan, timmen är ung! Hugo var nöjd när han fick med sig sitt nya pingisrack och egen boll till skolan. Tänk att man måste ha EGET! Gaaah, vad jag blir trött! Men han är nöjd - jag blir nöjd. Tänk inte så mycket!

Clara bara virvlade förbi, har ingen koll på hur hon har det.

Ikväll vankas kräftor hos mamsen! MMmmmm, så Gott! Och det ska bli skoj! Roligt att träffa Johanna, barnen, May och Bengt och alla andra. Nåt att se fram emot alltså!

Kyss!                                                                               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0