Onsdag <3

Dagen började bra med en tur till stan med mamma. Vi fixade presenten till Mimmie som närmar sej sin 20 års dag med stormsteg. Roligt! På söndag blir det kalas!

Sen åkte jag en sväng till Grevagården och träffa folket där. Småtjöta en stund och sen var det dax för lunch här hemma. Tonfisk och keso blev det idag. Smaskens!

Ska röja lite sen. Vi får ju besök vid 16tiden så då är det kul om det är någotsånär iordning.

Träningsvärk idag men inte så farligt ändå.... vi får väl se i morgon... trodde nog att det skulle vara värre. Jag är kanske mer vältränad än jag tror...?

Har ont i halsen idag och bakom näsan, hoppas det ger med sig snart för jag vill INTE drabbas av sininfluensan, så det så!! Undra om jag ska vaccinera mej, hur gör du??

Kyss! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0