pirr!

Nu är det handlat inför morrondagen och jag ska bara laga till det med...

Sen ska bänkarna hämtas, regnet öser ner, och vi ska vara ute i morgon! Skärpning vädret!

Jag och familjen får hjälpas åt och städa lite. Måste ha hyfsad ordning inne i alla fall juh!

Nosen rinner men jag känner mej bättre nu. Jag älskar KanYang!

Magen pirrar - är nog så där glad som jag kan bli inför roliga saker som ska hända.

Emil kommer hem en sväng i morgon eftersom lillasyster fyller på söndag. Åh vad jag längtar efter honom!

Och kalas är ju aldrig fel. Det ska bli kul att träffa alla! Farmor och farfar kommer, liksom Peters och mina syskon, mina föräldrar och ett par till. Det blir fullt hus! Fast inte hos oss denna gången, utan hos lillasyster själv. Idag skulle hon baka - lite skönt att slippa allt sånt fast jag gör det gärna om hon ber mej, men det har hon inte gjort!

Nu blir det till att laga kyckling i ugnen. Mums!

Tar min pirrande mage med ut i köket och sätter igång! TJOOO!

Kyss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0