Torsdagen snart till ända

Jaha, nu är denna dagen snart över och jag har jobbat idag som vanligt.

Hostan har inte gett sig än och halsen värker på nytt. Gommen är sargad efter ha käkat Vickś halstabletter i 10 dagar.... aj! Så nån Core träning var inte att tänka på - fick avboka, trist! Ja inte pga av gommen utan pga halsontet så klart.

Hugo har tränat bowling idag och på söndag spelar han match - heter det så i bowling förrästen? Eller säjer man tävling rätt och slätt? Who knows? Hur som helst så har jag tillbringat en och en halv timme i bowlinghallen. Inte fel alls.

Sen har jag hämtat bok på Högskolan i kväll:)

Och i morgon hoppas jag på lite shopping på stan med P :)

Kyss!Men jag lovar.ska inte köpa mer skor, eller va tusan, jag lovar att inte köpa fler skor OM dom inte är helt gudomliga...  ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0