Vilken helg! :)

Vi var och tävlade i Mölltorp med Mims och Fillan på lördagen. Det gick ok, underlaget var nytt och hur löst som helst. Så dom var duktiga!

Vi var hemma vid 14.30 och då snabbpackade vi och drog till Örsundsbro på kräftskiva. Där var det party vill jag lova! Vi hade hur trevligt som helst! Roligt med "nya" människor. Partyglada och trevliga!
Kom i säng strax efter 03 (!) och sov så gott fram till 10.00 på söndagen.

Vi åkte till Stockholm efter frukost när vi var klara. Hade en helt underbar eftermiddag vid slussen på en restaurangbåt, som visserligen gunga, men som serverade super god paj och hade ett schysst rosévin. Där satt vi och spana in folk tills det var dax att entra Birka Paradise - kryssningsfartyget som skulle ta oss till Åland.

Vi hade ett härligt dygn ombord med god mat, vin, och najs hytt :) Vi hade det helt underbart och jag är såååå nöjd!
Bilder finns på facebook :)

http://www.facebook.com/album.php?aid=99915&id=828467286&l=20a8d02cd6

Idag har det varit jobb och som jag tidigare skrev - body pump!

Morgondagen hoppas jag blir fin, lika fin som idag 25 grader och SOL! Och i morgon är jag ledig!
Det blir Skövde en sväng och möta mamma, sen ska jag träffa Pia:)

Kyss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0