Fredag - åh va najs!

Gött med fredag! Veckan har bjudit på mycket! En trevlig och rolig födelsedagsfest för ClaraBella, härliga svärföräldrar som förgyllde tillvaron ett par dagar. Mycket (MYCKET!!!) jobb som kanske ibland känns som det suger all kraft ur kroppen. Men det som inte dödar - härdar som sagt. Min fundering är bara som vanligt: Hur härdad behöver jag bli??? Är jag inte gjord av pansar snart? Hur som helst så hade jag avslutningssamtal med en mycket duktig och trevlig student idag som gav mej betalt. Näää, inte i pengar! Oroa dej inte, så långt har det inte gått fast tanken slagit mej... Han talade om på ett mycket ärligt sätt att han utvecklats mycket under dryga året och att mycket var tack vare hans studier. Det kändes bra att han kunde visa uppskattning för min pedagogiska ådra UTAN att slicka röv. Dvs han sa det inte fjäskigt utan ärligt och konkret. Jag har lyckats! Yes! Det är sånt här som gör att jag vill gå upp på morgonen , och att jag ofta vaknar brutalt sugen på frukost och därmed tvingas ur den sköna sängen. Nu har jag Grevagårdens Elithoppningar att ta sikte på. Dom startade i morse och nu ska jag ner och se hur dom har det. Härligt att se ALLA på plats. Hela tjocka eliten. Fattas gör bara Roffe, Malin och Svante men det får gå utan dom. Resten är på plats så nu blir det fajt om topp placeringarna! Har du inget för dej - kom då och se på högklassig hoppning i fantastisk miljö med möjligheter att äta och dricka gott!! Vi kanske ses! Kyss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0