Här kommer fler!

Fika i backen! Gotteligott!



Clara och mannen tar en välförtjänt vila i backen. Btw så hade vi inget val. Liftsystemet låg nere i nära 2 timmar. Strömavbrott, men i gengäld gav det inga benbrott. Alltid nått!!

Clara och Hugo utanför vår lägenhet. Fullt utrustade och på G!
Vi hade så himla skoj och det var så nanjs att åka skidor. Dom nya skidorna? Jo dom funka överförväntan. Var själv förvånad över hur bra jag åkte. Mest förundrad var jag över stabiliteten. Bra skidor var det i alla fall och jag är helnöjd!




Afer Ski på Högis!
Här sitter vi och väntar på resten av familjen. Snart ska After skin dra igång!
(Mimmie, Clara och jag. Männen lite bakom...)



Fika! Åt gjorde vi i massor. Allt från våfflor, fläskfilé och spagetti och köttfärssås! Allt smakade gudomligt!




Snöoväder på onsdagen. Inga skidor så det blev poker istället!
Mimmie,Pierre, Morfar W, Mormor K och Hugo samt Clara satsade friskt! Vem som vann? Mormor var vass i starten och jag tror Mimmie och Pirre kämpade om markerna i slutet. Pirre vann...



Och spa med facemask för den som ville. Och det var det många som ville! ;)




Lillasyrran gör sig snygg! Som om det skulle behövas....

Nä nu är det bara allt det tråkiga kvar. Packa upp... Tvätta.... Vika...

Vilar mej i form. Det är bäst att spara på krafterna! Ikväll ska vi träffa vännerna som saknat oss när vi var borta.

Kyss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0