Underbara älskade unge!

Kan inte fatta att tiden gått så fort. Att lilla Bella fyller 15 år. 15 år!!! Nopp kan inte fatta hur det gått till. Men jag är så STOLT! Tänk vilken förmån att få vara mamma till detta underverk.Söt smart och rolig! Precis som sina syskon. Imorgon blir det kalas på farm Kullabo! Tjocka släkten kommer och det ska bli kul. Farmor o farfar kommer tom stanna kvar hos oss. Extra roligt för farfar fyller år dagen efter så det blir fira i dagarna två! Dags att fixa lite... C ya! Kyss!

Kommentarer
Postat av: annakarin

svår nöt att knäcka när de "små" oxå blir stora. den största frågan är varför jag inte blir äldre än 28 i skallen, hur kan då min lilla vara 16????? men men sånt är det, hälsa henne o gratta henne. Henne kan ni verkligen vara stolta över

2010-02-09 @ 22:35:08
Postat av: annakarin

hm, väldigt vad många henne det blev i texten ser jag nu,,,, skyller på starren

2010-02-09 @ 22:36:29
Postat av: Anonym

28 år...? Hmmmm sååååååå gammal? Jag är nog 18 plus minus några år. Det beror på vem som bedömmer. Ibland tycker barnen att jag är så barnslig. Tackar för det! Härligt! Och ibland är jag så trött att jag känner mej som minst 22år. Bedrövligt! hehe!

2010-02-11 @ 17:29:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0