Hooooga shakka!

Vaknade varje gång det var dags att vända mej i sängen i natt. Jag kan inte skylla på Leo (tjockkatten) för i natt låg han inte raklång över mej. Inte heller mannens fel som sov lika ljudlöst som en babis i natt. Hurra!

Nä det är nacken och axlarna som spökat. Så jäkla ont. Tror jag överansträngde mej när jag tränade och sen går jag och spänner axlarna när jag fryser ( och det gör jag konstant! Fett har visst värde i speciella sammanhang! ) och detta har gett mej världens jävligaste nackvärk. Det blev inte bärre av att jag drösa ned för trappan i helgen... Chip chip!

Sitter invirad i en sjal  stor som Afrika för att hålla värmen och två Voltaren. Hoppas det släpper snart för jag har dryga prov att rätta nu på förmiddagen. På eftermiddagen blir det jobb och praktikplatsbesök. Det är alltid lika skoj! Jag menar besöket. Jobb är ju bara jobb...

Ha en bra dag! Nu måste jag resa mej ur soffan och sätta igång. Önskar jag kunde skruva av huvudet bara. Herre jösses vad det väger. Känns som ett ton på min ömma knotiga axlar! Shit!

Kyss!                     aj,aj,aj,aj,aj,aj...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0