Inget som väntans tider!

Nu väntar jag på:

  • Att min magvärk ska ge sej. Fick tom gå tidigare från jobbet. Har legat i soffan och kvidit mest hela eftermiddagen. Ingen afrodans här inte Attans!
  • Att mina tränings filmer som jag beställt idag från cdon.com ska komma. Skit spännande! Har beställt en box- inspirerad och en aerolates, en blandning mellan pilates och aerobic antar jag, och till sist en pilates gymball film. Här ska tränas! Blev så inspirerad igår! Dock väntar jag ffa på min motionscykel...
  • På att det ska bli dax att packa inför Sälenresan!! Oh yes! 31/1 då kommer vi!
  • Och sist men inte minst: Att mannen ska komma hem!!! (för jag har en mus i fällan!) och givetvis för jag längtar ihjäl mej efter honom!

Kyss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0