Jobbelijobb!

Sitter här hemma med högar av jobb. Jag är nämligen inte helt kurant i magen ännu så det får bli hemmajobb i dag. Var inne en sväng på jobbet men blev tydligt visad att dom föredrog om jag jobba hemma idag. Livrädda för kräksjukan, som jag INTE har, men mitt magonda vågar dom inte lita på så ok. Jag bunkrade upp med massor av rättningsarbete, planering och telefonlistor. Så idag sköts allt jobb från farm Kullabo.

Jag klagar inte, nu kan jag elda i spisen samtidigt och på "lunchen" åkte en tvätt in. Nu har jag en halvtimme kvar på  rasten så nu ska jag surfa runt lite.

Hugo, min hjälte och just nu mannen i huset, tog på sig uppgiften att fixa bort den superduper äckliga musen med världens tjockaste röv ( kan ju vara pga att stacakarn var klämd på mitten) så nu är musfällan gillrad igen under diskbänken. Fan ta den mus som vågar sig dit före mannen kommer hem!
Borde kanske inte gillrat den alls men tänk om en mus springer ut när jag ska slänga soperna... Jösses! Får bara INTE hända! Nä musfällran får vara gillrad så det så!

ha det gott! C ya!

Kyss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0