Nu drar det ihop sej....

SEMESTER!!!!!

SLALOM!!!!!!





Hoppsan! Nu tänkte jag fel.... Det var ju inte Karibien.... Eller Spanien... Det var ju SÄLEN vi ska till!






Nu blev det bättre. Och visst ser det fränt ut. Räknar kallt med att dom nya skidorna kommer ta mej till helt nya dimensioner när det gäller åkstil. Har ju kollat in en del alpint nu i vinter och hur svårt kan det vara? Bara att stå på!

Sängkläder och handdukar nedpackat!
Termokläderna på plats!
Baddräkt... check! (kan ju bli så kallt att ett bad lockar mer...)
Och underkläderna, ja jag har ju en nojja. Det är att om, jag säjer bara OM,  jag mot förmodan i min iver att vinna nedför backen skulle ramla och hamna på sjukan då kommer jag inte behöva tänka :

-Shit va pinsamt... utan jag kan ta av paltorna och sitta i bara underkläderna som givetvis matchar och se helt enkelt skitsnygg ut trots jag just vurpat. Jag är manisk när det gäller det. Jag vet...
Var lika dan när jag red en gång i tiden. Stallkläderna må ha varit lite sketna då och då men under var jag bara helt chic! Knäppt!

Nu går jag här i Peters stora pygamaströja och myser. Snön vräker ned och brasan brinner. Life is wonderful!

Tom nackspärren har gett vika för mitt goda humör!

Kyss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0