oufff!

Känns som jag landat på rygg... Som om jag fått luften utpressad ur lungorna, totalt. Intill minsta milliliter luft! Som om nån kört en bultmaskin över bröstet, eller som om jag ramlat ner från fem meters höjd och landat på rygg.

Varför det känns så??

Jag har varit och arbetat första dagen efter jullovet. Hade sett fram emot det men efter idag - NOT!
Shit vad jag blev överrumplad. Det jag trodde var klappat och klart och som jag la ner massor tid på FÖRE jul för att allt skulle vara fix färdigt när jag skulle starta studerande på måndag är vänt på ända. Inte mycket är som det var planerat.

Varför då?

Jo för att jag arbetar på en kreativ arbetsplats där det är högt till tak och där det är möjligt att ändra sig och det gör alla hela tiden. Ändrar sej alltså och är kreativa.

Nu ska jag till Christina och hämta andan för i morgon då kör jag igen! Ska köpa med sushi på vägen. Yammy! Har jag tur blir det över till lunch i morgon. Alltid nåt!

C ya! Kyss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0