Platt hövve

Jag är mer än lovligt trött på mitt platt hövve. Håret är som på en blöt katt. Slickat, elektriskt, tris i färgen och allmännt jävligt. Gahhh!
Nopp, behöver göra nåt! Snart! Gillar ju vågtången.... Hmmmm??? Kanske en permanent? vågar jag det???
Suck!!



Idag fyller min älskling år!! Grattis!

Så han har fått frukost på sängen, och paket med givetvis. Vi var och käkade lunch på Oĺearys och passade på att spela bowling 1 timma. Gjorde av med lite överskottsenergi antar jag...
Mannen fick vinna, det var ju ändå hans födelsedag. (Eller rättare sagt, jag sög! Urkass!!! Hahaha!)

Nu ikväll kom släkten och gratta:) Alltid lika roligt!

Här ser du mannen på bowlingen! Vilken teknik!




Hörs! Kyss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0