Raggsockar is the shit!

Har varit och handlat mat ( jösses så tråååkigt... men i gengäld så köpte jag en massa mat som JAG tycker om :0) )

Clara behövde vinterskor, mycket mer intressant. Skoaffärer - japp, me like!
Hon köpte tillslut ett par svarta lite högre uggs. Helt ok! För en gångs skull är vi överens, jo, fö är vi sällan osams men när det gäller mode så tycker vi olika. Helt naturligt antar jag men dom här skorna kan jag också tänka mej. Fast jag skulle köpa ett par kortare tror jag om inte annat så för att inte ha samma.

Hur som helst investerade jag i ett par raggsockor. Åh så skönt!! Våra golv är inte bara kalla och dragiga utan helt enkelt skitkalla... Ett par raggisar som komplement till tofflorna, helt klart varmare!



Annars har tomtenissarna tackat för sej under eftermiddagen och är på väg in på vinden. Jag tycker det är skönt att få undanstädat och uppskattar att ljusare gardiner kommer upp men jag är alltid ambivalent. Saknar mina små luvklädda vänner lite samtidigt. Det är väl för att jag fullständigt älskade julen i år. Det är förmodligen så här som andra känner för vår/sommar. En årstid som jag inte är lika förtjust i.
Kanske kommer det att ändra sig, jag avsydde ju julen förr men nu är det ju bästaste, härligaste jag vet.

Har i handlat grejjor till sushi. Om  jag hinner ska jag fixa lite till i kväll. Annars får jag sparadet tills i morgon.

Nu ska vi strax till Pia o Anders - dax för möbelflytt igen!! Grevagården tömmer man inte på en dag... men det är kul samtidigt. Igår bastade jag och Pia. Halleluja va skönt det var! För första gången på länge så kände jag mej genomvarm. Tom FÖTTERNA var varma! HÄRLIGT!!

Nä, dax att sticka!

Kyss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0