Sonen

I eftermiddag kommer Emil och C-L hem från Örebro! Så himla kul! Vi ska äta gott och sitta och mysa en stund i soffan innan sängdax. Det är så som jag i alla fall föreställt mej kvällen. Som jag längtar!

Ska försöka hinna med att träffa ia en sväng idag också. Fast jag är ledig så är tiden fullbikad. Är det så det ska vara?  Blir något stressad över allt som jag tror jag ska hinna med... Tar nog en paus bland alla måsten, yoga står på önskelistan och ja! jag gört! Skitsamma och ignorans möter förmiddagens måsten. Nu ska jag ha en feel good stund! Bara för mej själv. Gotteligott för själen!

Har jag extra tur denna dag så kommer det ligga ett paket i min brevlåda vid lunch. Hoppas, hoppas, hoppas...

Kyss!        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0