Tjabba dabba!

Ser med tillförsikt på framtiden! Känns som det blir kul med studieverkstan och kurserna. Roligt att jobba mer ihop. Sen är det ju inte fel att jobba mån och tis, ledig ons, jobba tors och fred. Kan vara lösningen :) Och jag har härliga studenter! Tack och lov!

I eftermiddag körde jag på gymmet. Gissa om det kändes att det varit ett slappar lov... Gahh! Musklerna sjöng ju inte precis men envis som en åsna ( det är jag det!) så gick jag i rask takt med uppförs lut i 30 min och sen därefter maskinerna. Jo dom fick sej en duvning som hette duga! Ha!

Belöningen? Jodå jag lagade sushi när jag kom hem. Och hör och häpna!! GÖÖÖÖRABRA blev det!!! Inte bara gott utan snygga blev dom med!



Detta fat blev över när jag och mannen mumsat magen full. Jodå visst blir det perfekt att ta med till lunch i morgon. ( Nej ! Inte ALLA givetvis!)  Och visst ser dom proffsiga ut? 32 stycken tillverkade i ett naffs.
Voda ? - bara i nödfall. Bäst blir mina egna :D
Är lite sugen på sushiset att äta på. Nån som vet var man köper det?? Ullared?

Ska bara klara av morgondagen sen åker Mims, jag och mannen en sväng till Ullared på onsdag. Utflykt för mej och Mims hoppas på en snygg skiddress ( mamsen likaså...) annars blir det lugnt.
Ska leta ridhanskar till svärdottern som har inlett en karriär till häst med ett rasande tempo! IMPONERAD!
Yes! I am! Skitkul!

Kyss!

Kommentarer
Postat av: AK

fy attans va gött!!!! de ser helt perfekta ut, älskar sushi. Jag vill också ha ett sushiset, tomten kom inte med nåt. Matti har letat i hela Skövde o där fanns inget. Om du hittar nåt i Ullared, kan inte du köpa ett till mig oxå???

2010-01-12 @ 19:17:26
Postat av: Anonym

Fanns inga i Ullared. Men vi letade och frågade och dom sa att just nu hade dom inga! det är ju just NU vi vill ha!!!

2010-01-16 @ 01:35:54
Postat av: AK

attans! men den som söker den finner:)

2010-01-16 @ 08:39:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0