Welcome home...

... to mama!

Nu har dom kommit med posten! Dvderna som jag hett längtat efter.

Fantastiskt egentligen. Jag beställde sent måndag eftermiddag på CDon.com och idag onsdag - vid lunchtid, så har jag dom i handen. Webbshopping är min grej! Kan sitta här hemma och bara trycka på tangenterna och vips så ligger dom 50 meter bort i brevlådan. Nästan lika bra som när faxen kom på tapeten en gång för läääänge sedan... På stenåldern som barnen skulle säja.

Nu laddar jag dvd och kollar in mina nya vänner. Rapport kommer under veckan vad jag tycker. Som sagt, bollen är ännu inte uppblåst så jag börjar med att kolla in dom först. Måste ju veta hur jag ska göra innan jag gört.

Kyss!   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0