YOGA is the shit!




Köpte denna tränings dvd när jag var på Ullared i onsdag. Jag har ju varit på Yoga vid nåt tillfälle men det passar inte mej tidsmässigt. Onsdagar, på min lediga dag, inte alls sugen på att åka iväg kl 17.00 för att yoga.

Men jag gillade träningsformen. Jobbigt, mycket jobbigare än du tror! Än vad jag trodde i alla fall.

Nu har jag och Clara testat inköpet. HATHA YOGA. T om Clara som är ung, inte såå stel och vältränad tyckte det var jobbigt. Jag gillade det massor!!!. Jag kommer säkert köra denna nån gång i veckan emellan Core (pilatus boll träning om du inte visste...) gymmet och bodypumpen. Sen skulle vi hämta träningscykeln hos Svensson i em också.

Jag kommer att bli ruskigt vältränad till våren... hoppas jag i alla fall... 

Köpte ju också en Pilatus/träningboll i onsdags med. Hoppas mannen hinner pumpa den innan han ska dra iväg i eftermiddag!

Nu ska jag hänga tvätt igen!

Kyss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0